آپارتمان های امروزی بسیار کوچک هستند و نبودن فضا یکی از بزرگترین مشکلات آنها می باشد. از این رو طراحان وسایل خانگی سعی کرده اند تا با طراحی هایی خاص وسایل از حداکثر فضای موجود استفاده کنند. تخت ها از جمله وسایلی هستند که فضای زیادی را اشغال می کنند. استفاده از تخت خواب جک دار یک ایده بسیار مناسب برای خانه های کوچک است. امروز قصد داریم به سوالاتی مانند تخت خواب جک دار چیست؟ چگونه می توانیم از جک تخت خواب استفاده کنیم؟ پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید.

کم بود جا امروزه در بیشتر خانه ها وجود دارد. به همین دلیل، چیدن اصولی و با دقت وسایل منزل بسیار دشوار است و نیاز است تا از افراد با تجربه برای چیدمان کمک بگیریم. این مشکل وقتی بزرگتر می شود برای یک اتاق خواب کوچک قصد دارید وسایلی را بچینید، آن موقع است که متوجه می شوید نمی توانید از همه وسایل در چیدمان اتاق استفاده نمایید و باید با کمبود جا کنار بیایید.

وسایل شخصی، لباس ها و یا انواع وسایل اگر به درستی و منظم در اتاق ها چیده نشوند، خیلی زود نظم اتاق خوابتان بهم می ریزد و احساس ناخوشایندی برایتان به همراه می آورد به صورتی که دیگر میل رفتن به اتاق خوابتان را نخواهید داشت. در کنار استفاده از تکنیک های چیدمان وسایل در اتاق های خواب کوچک یکی از مهمترین وسایلی که می تواند به شما کمک کند استفاده از جک تخت خواب برای انواع تخت ها می باشد. شاید از خود بپرسید یک جک تخت خواب چگونه می تواند شما را در چیدمان اتاق خواب کمک کند. در ادامه ما به معرفی تخت هایی خواهیم پرداخت که دارای جک تخت خواب هستند.

تخت خواب جک دار چیست؟

همان طور که همه می دانیم یکی از مهمترین اجزای اتاق خواب برای خوابیدن تخت است و بیشتر نوعروسان برای جهیزیه خود یکی از آن را به همراه خود دارند.  تخت خواب جک دار، از محصولاتی هستند که در زیر تشک خود یک فضای خالی دارند که برای جای دادن انواع وسایل بسیار مناسب است. تخت خواب ها بزرگترین تکه مبلمان برای هر اتاق خواب به حساب می آید و فضای زیادی از اتاق خواب را به خود اختصاص می دهند. از این رو استفاده از فضای زیرین تشت می تواند ایده ای بسیار جذاب باشد.

حتما با خود گفته اید اضافه کردن چند کشو به زیر تخت می تواند مفید باشد اما باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از تخت خواب جک دار باعث می شود شما فضایی به مراتب بیشتر در اختیار داشته باشید و از محدودیت کمتری برخوردار شوید. به عنوان مثال، برای استفاده از کشو ها باید ابتدا زانو بزنید و سپس کشو را تا جای امکان بیرون بکشید. اما گاهی وسیله مورد نظرتان آنقدر بزرگ است که به سختی می توانید آن را از کشو خارج کنید تا درون کشو قرار دهید.

همچنین نکته بعدی که شاید در اکثر خانه ها وجود دارد، عدم تمیز کردن زیر تخت است که از دلایل آن می شود به سخت بودن جا به جایی تخت اشاره کرد. اما با وجود تخت های که دارای جک تخت خواب هستند، علاوه بر داشتن فضاهای مناسب برای گذاشتن انواع وسایل به آسانی می توانید زیر تخت خود را تمیز نمایید تا از تمیز بودن خانه خود اطمینان داشته باشید.

استفاده از تخت خواب جک دار چه مزیت هایی دارد؟

یکی از بهترین نوع تخت خواب ها را می توان تخت خواب جک دار دانست. با این نوع تخت،  فضایی همانند یک انبار در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. باکس های پاتختی نیز می تواند از گزینه هایی باشد که شما را از خرید این نوع تخت ها منصرف کند اما باید به این نکته اشاره کرد فضایی که تخت خواب جک دار در اختیار شما قرار می دهد سه برابر باکس ها است و با کمک این فضا از یک انبار بزرگ برخوردار خواهید بود.

یکی دیگر از مزیت های تخت خواب جک دار، استفاده آنها در اتاق مهمان است. با این کار شما از یک فضای بسیار مناسب برای وسایلتان برخوردار خواهید بود بدون آنکه مهمانان تان از وجود چنین فضایی در زیر تخت خبر داشته باشند. این فضا به خوبی پوشش داده شده است و از زیبایی تخت به هیچ عنوان کاسته نخواهد شد.

مزیتی دیگر که این فضا در اختیار شما قرار می دهد نگران نبودن از بهم ریخته بودن فضای زیر تخت است. این فضا توسط تشک به خوبی پوشش داده شده است از دید همه پنهان می ماند.

تخت خواب جک دار این امکان را فراهم می آورد تا شما وسایلتان را به آسانی در انبار جای دهید و نیازی به خرید انواع کمد و بوفه را نخواهید داشت. بنابراین فضای بیشتری از اتاق در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

یکی از بهترین مزیت های این تخت ها عدم زانو زدن برای دسترسی به وسایلتان است. به آسانی شاسی را بکشید و با کمک جک تخت خواب، تشک به سمت بالا هدایت می شود و فضای زیر تخت در دسترس قرار خواهد گرفت. و در آخر نظافت محیط تخت است که به آسانی صورت خواهد گرفت و دیگر از سنگین بودن تخت برای جا به جایی راحت خواهید بود.

اینها برخی از مزایای تخت خواب جک دار بود که برایتان گفتیم. امیدواریم مزایای گفته شده شما را به خرید این محصولات تشویق کند.

در هنگام خرید تخت خواب جک دار به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تاکنون سعی شده است از مزایا و ویژگی های تخت خواب جک دار بگوییم اما اکنون قصد داریم شما را برای یک خرید آگاهانه این محصول آشنا کنیم. مواردی وجود دارد که باید در هنگام تخت دارای جک تخت خواب باید در آن دقت شود تا پس از خرید با مشکلات دیگری مواجه نشوید.

به چه مقدار فضا نیاز دارید؟

تخت خواب جک دار این قابلیت را دارند تا در ارتفاعات گوناگون بتوانید آنها را انتخاب کنید. هرچه ارتفاع بلندتر باشد فضای بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. پس قبل از هر چیز از مقدار فضایی که به آن نیاز دارید مطمئن شوید.

آیا این فضا باید دارای امنیت بالایی باشد؟

شما در فضای ایجاد شده توسط تخت خواب جک دار می توانید وسایلی مانند لباس را به آسانی قرار دهید اما اگر قصد دارید وسایلی با ارزش مانند طلا و جواهر نیز در این مکان مخفی کنید به شما توصیه می کنیم در هنگام خرید درخواست کنید تا یک گاوصندوق کوچک نیز در این فضا برایتان قرار گیرد.

ارتفاع سقف اتاق چقدر است؟

برای آنکه از فضای زیر تخت خواب جک دار بتوانید استفاده کنید، باید لایه رویی تخت به سمت بالا حرکت کند. از این رو باید ارتفاع سقف را در نظر داشت تا با مشکل باز کردن رویه بالایی تخت مواجه نشویم.

قفسه بندی فضای درون تخت

برای آنکه وسایلتان با نظم و به صورت مرتب در فضای انبار تخت قرار گیرد نیاز است تا این فضا قفسه بندی شود. با این کار فضای مورد نیاز برای هر کدام از وسایل ها به آسانی فراهم می شود.

مناسب ترین استفاده ای که از تخت های دارای جک تخت خواب در اتاق ها می شود چیست؟

 استفاده از تخت خواب جک دار دارای تنوع بسیاری است که ما در زیر سعی کرده ایم سه مثال از رایج ترین استفاده ای که از این محصولات می شود را بیان نماییم.

اگر اتاق کودک دارید و این اتاق از فضای زیادی برخوردار نیست، می توانید وسایل کودکتان را مانند اسباب بازی، کیف و لباس ها را در فضای انبار تخت قرار دهید.

در اتاق خواب خودتان نیز با استفاده از این نوع تخت ها، شما امکان استفاده از فضای بیشتر برای نگهداری وسایلی همچون جاروبرقی و یا حتی لباس هایی که از فصل پوشیدن آن گذشته است را خواهید داشت.

استفاده از این محصول در اتاق خواب مهمان بسیار هوشمندانه است که در بالا به آن اشاره شده است.

خرید جک تخت خواب از فروشگاه تک تک کالا!

گروه تجاری تک تک کالا این افتخار را دارد تا جک تخت خواب را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برای فروش به شما علاقه مندان به خرید این محصول ارائه نماید. با مراجعه به سایت www.TakTakKala.com می توانید انواع مختلفی از جک تخت خواب تولید شده توسط شرکت های مختلف را مشاهده نمایید و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

  • tehrana2_dbnew
  • 1398/08/11
  • 1845 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =